Skuteczne techniki walki z negatywnym stresem w pracy.
Reklama jest często mocno związana z siecią internetową, a dokładniej, z witrynami internetowymi, na których będzie usytuowana. dobór treści reklamy do zawartości strony, na której ona występuje jest uniwersalnym przedsięwzięciem reklamowym w Internecie. jeśli bywa ona w pewien sposób powiązana z informacją, której poszukuje użytkownik w sieci, istnieje możliwość, że zaciekawi się on treścią tej reklamy. Taka promocja zwana jest reklamą kontekstową, jakiej jednym z rodzajów okazuje się być reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy użytkownik wpisuje ciekawiące go hasło w wyszukiwarce, pojawiają się wykazy stron związanych ze hasłem istotnym, oraz reklama kontekstowa. jeśli opłata, która jest tu nadrzędnym warunkiem na wyskoczenie reklamy, jest zadowalająca, to adres do konkretnej witryny reklamującej zostanie pokazany na górze listy witryn, które są rezultatem szukania. czyli na reklamę ową natrafiamy nieświadomie i prawdę mówiąc przez czysty przypadek, korzystając z wyszukiwarki w Internecie albo trafiając na jakiś portal internetowy.
1. Wiadomości
3. Otwórz link
4. Zobacz teraz